Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-21, 22:23   #39
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolesekk til ungdomsskolen

Begge mine har hatt ganske fargerike og spjåkete skolesekker på barneskolen, så det passet fint med ny sekk som del av overgangsrituale til ungdomsskolen. Eldste hadde ingen sterke meninger, og vi fant en ålreit på en klesbutikk. Ensfarget svart og nøytral, husker ikke merke, men det er en god skolesekk.

Yngste var mye mer bestemt på nøyaktig hva hun skulle ha, og det var en Beckmann Urban tror jeg den het. Også den ensfarget svart. Jeg synes kanskje egenvekten til denne er litt vel høy. Og jeg er usikker på om den egentlig er det beste for kroppen hennes, men den kroppen sliter med så mye rart at jeg vet ikke om det hadde vært bedre med en annen sekk.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat