Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-14, 08:45   #27
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er viktig ved kjøp av vaskemaskin?

For meg er det viktigste nok omdreininger (1600) og masse plass. Vi har 9 kg, det er passe, men jeg hadde sikkert greid å fylle opp mer. :skippertak:

Så kommer utsatt start og godt ullprogram, pluss kortprogrammer.

Jeg diskuterte bruk av vaskemaskiner med en brannmann som var på et møte (om noe helt annet, stakkars) på jobben. Han sa at man ikke bør bruke de om natten, men når man ikke er hjemme går det fint (da er det jo ikke så nøye om huset brenner ned, ingen dør av det. ) Samme meed oppvaskmaskinen. Han sa at hvis noen hjemme hos han satte på oppvaskmaskinen sent på kvelden måtte de pent sitte oppe til det var ferdig.

:digresjon: Han sa forøvrig at mobiltelefoner ikke bør lades om natten. Laptop er greit, men ikke la den stå i sofaen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat