Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-19, 15:50   #147
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Albert er såpass nyforelska at hun vil være fin for kjærsten, det syns jeg må være lov.

Enig!

Jeg har enda ikke grå hår. Men jeg farget håret mørkt for forandringens skyld, og da ser jo min blonde ettervekst ganske grå ut. Så nå jobber jeg med å bli blond igjen.

Jeg synes forøvrig at mange blir penere med alderen, på tross av rynker og grått hår. Det er noen med at ansiktet får mer karakter. Et eller annet. Dessuten har det å se gammel ut SÅ mye mer med klær og frisyre og oppførsel generelt å gjøre.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat