Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-19, 23:02   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Ja Du har jo mye da, og trenger egentlig ikke mer. Hvis det var hos oss, og jeg skulle tilføyd noe mer, hadde det vært kransekake (til og med glutenfri) og smurte lefser. Men det er mye fordi jeg har folk (mor/svigermor) som bidrar med dette. Jeg hadde ikke laget det selv, det har jeg ikke utstyr til.

Det jeg synes er greit med akkurat denne typen kaker er at jeg er veldig glad i mat, og dermed ofte mett etter maten, og ikke orker så mye av alle de mektige store kremkakene og sjokoladekakene. Men jeg synes det er veldig godt med bare en liten søt bit til kaffen. Og da er det ypperlig med en liten kransekakebit eller lefsebit. Men twisten du har oppfyller det behovet, så jeg hadde ikke savnet det om jeg var i ditt selskap. Jeg hadde elsket at det var twist.

Hadde sannsynligvis hatt marsipankake også, men det hadde ikke vært i tillegg, men snarere i stedet for noe av det du har på lista di. Ellers blir det alt for mye.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-05-19 kl 08:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat