Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-17, 09:45   #404
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av him, her.

For Erna er det viktig å innkassere dette i forhold til det er et valgår. Det ville hun neppe ha gjort med mindre hun mente dette var noe "folk flest" var opptatt av.

Jeg leser ikke kommentarfelt, men har på FB mange flere venner som har vært engasjert i dette enn eksempelvis Eirik Jensen saken (som man kan mene mye om, men at den er viktigere for norske borgere enn om French ble løslatt eller ikke, kan jeg ikke se det er mulig å være uenig om). Det blir jo bare synsing, men jeg opplever i alle fall at saken i Kongo er kjent (som at folk vet om den) og det er et sterkt ønske om at de skulle få komme til Norge.

Ja saken er kjent, men jeg kjenner meg ikke igjen i heltebeskrivelser og stjernestatus på de to som satt fengslet i Kongo.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat