Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-15, 15:12   #143
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker tips: cøliaki og barn

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Ja, men du har antakelig over gjennomsnitt mye kunnskap om mat, og lager mye mat fra bunnen. Det er ikke gjengs i alle familier. I barnehagen var de ansatte himmelfalne da jeg påpekte at både Toro tomatsuppe (uten makaroni) og vanlige potetlomper inneholder hvetemel. Og da blir de redde, og tør omtrent ikke servere noe. Derfor er en liste over mat som er ok helt genialt. Folk flest er ikke så vant til å lese den lille skriften på emballasjen heller.

Ja. Det er akkurat det. Jeg har selv blitt overrasket over hvor jeg finner mel/gluten. Det er putta i mye mer enn jeg trodde.
Og folk er kanskje litt redd for å gjøre feil og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat