Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-16, 15:30   #81
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg vil uansett tro at tvungen lønnsnemnd vil gå i legenes favør, all den tid det er Spekter som ønsker en endring. Det er sjelden man klarer å tvinge frem en endring av avtalen i lønnsnemnd, da viderefører man heller det som har vært.

Hm, ja, men Spekter påstår jo at de viderefører avtalen "slik den er" og det har lekket dokumenter som viser at Helseforetakene har tenkt å rulle ut individuelle vaktplaner dersom avtalen ikke blir endret.

Vi må derfor få inn en egen setning om at vaktfordeling skal deles på rullerende måte.

Jeg tror det blir tvungen lønnsnemd, så tror jeg mange sykehus ruller ut individuelle planer og så blir det lokalbråk, men ikke mer enn at det hindrer noe, og så har vi det i gang.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat