Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 13:25   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes at mange har veldig lav terskel for å kreve sykemelding og har hørt så mange lamme forespørsler om sykemelding fra pasienter at jeg har et klart inntrykk av at en god del av befolkningen er på jobb når det ikke er noe annet i veien liksom. Det er mange som mener at jobben skal anpasses livet og ikke motsattt.

Men det er vel forskjell på å kreve og på det å få?
Det er jo uansett legen som sykmelder til slutt.

Man kan jo velge å gi alt for jobben også. Men i mange tilfeller vil vel det bety for noen at da må man velge bort familieliv. Iallefall ville det vært sånn for meg. Jeg kunne sikkert brukt kreftene mine på å jobbe. Men da kunne jeg ikke hatt familie.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat