Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-07, 18:41   #38
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på motorvei med en tulling bak

Jeg er oftere den som tar igjen andre i venstrefeltet enn den som blir tatt igjen der... Men kjører selvsagt bedre enn folk flest da. Det er vel soleklart.

Neida, spøk til sida. Jeg må innrømme at når jeg først blir tatt igjen av andre så kjører de jo veldig fort, og da velger jeg å tenke at de kanskje har en veldig god grunn til å kjøre fort. Kanskje skal de nå noen som ligger på dødsleiet på nærmeste sykehus? *naiv* Uansett så vil jeg ikke ha dem i hekken og skvetter tilbake i høyrefeltet så raskt som bare mulig. Og gasser gjerne på for å kunne skvette fremover hvis det virker tryggest for alle. Innbiller meg at onkel politi vil skjønne at jeg ikke hadde noe valg i den situasjonen og se gjennom fingrene ift stakkars meg. *dobbeltnaiv*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat