Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 14:53   #26
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøring på motorvei med en tulling bak

Jeg opplevde akkurat det samme før jul; motorveien til Gardermoen og jeg var i venstre fil på vei forbi noen biler. Speedometeret viste antakelig 110-115 ( ) og jeg kikket stadig i bakspeilet, som jeg alltid gjør. PLUTSELIG hadde jeg en budbil i hekken, bare noen centimeter (slik føltes det) bak meg. Jeg skvatt skikkelig og fikk lagt meg inn i høyre da det ble ledig. Etterpå gikk det en faen i meg og jeg la meg på hjul, noterte reg.nr. og ringte telefonnummeret til budbilfirmaet som sto bak på bilen Håper virkelig han fikk høre det.

Jeg er heeelt enig med deg, Tjorven. Det ille er at dette begynner å bli veldig vanlig.
De eneste gangene jeg blinker på noen i venstre er når de gjentatte ganger har droppet å legge seg inn i ledig høyrefil og samtidig holder en fart under eller akkurat på fartsgrensen.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat