Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-18, 16:03   #50
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg vil tro at når man bor i distriktene vil det bli begrenset hvor mange limoer man kan få tak i uansett.

Ja, det kommer vel an på hva man regner som "distriktene". Både nr 2, 3 og 4 på lista over Norges største byer ligger vel andre steder enn på Østlandet. Jeg bor i nr 3 på lista, uten at jeg vet så mye om hvordan tilgangen på limoer eller praksisen rundt ungdomsskoleelevers limousinbehov er her, siden jeg ikke har barn på ungdomsskolen før til neste år. Men har ikke hørt at det har vært noe samtaleemne blant venner og kolleger som har barn i den alderen i alle fall, så jeg tror ikke det er noe stort tema.

Vet ikke hvordan det er i mindre byer på Østlandet heller da, så mulig det er et Oslofenomen?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-01-18 kl 17:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat