Tråd: Bilstol nr 2?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-19, 08:37   #5
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilstol nr 2?

Bytting blir det ikke mye av. Sikkert rundt 2-3 ganger i mnd. Og jeg har tatt ut setet så pass ofte at det ikke skulle bli problem med å montere feil. Så der er jeg ikke bekymret.
Men må se og om den passer i den nye bilen.
Vi har jo hatt 2 biler og ikke byttet siden det ikke var isofix i gamlebilen. Eneste grunnen til å ev bytte nå er at vi da kan kjøre en liten bil til og fra jobb/barnehage og den store på hytta eller andre lengre turer. Vi kjører sammen på jobb når jeg har dagvakt. Har jeg andre vakter går jeg til eller fra barnehagen med henne eller han setter bilen hjemme og henter henne (barnehagen er 200 m fra huset vårt). Så det har fungert i 4 år med et sete.
Så det jeg vel egentlig lurer på er hva er greiest som neste bilsete når hun vokser ut av den vi har. Men som kanskje kan brukes "lokalt" mens hun fortsatt har plass i den store, trygge på langtur.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat