Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-21, 18:34   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.801
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Dobørste-erfaringer

Har alltid brukt en klassisk dobørste, håndtak og en børste i enden. Velger gjerne en billig en. Så sist den trengte utskifting dro vi på Europris. Der hadde de ikke klassikeren, men en som så litt mer avansert ut - i tillegg til den klassiske kosten hadde den en "utstikker" på siden - en hesteskoformet børste, åpenbart (?) beregnet på å koste opp under spylekanten. Synes jo det var rare greier, men det var det de hadde, så da tok vi vel den.

Altså. Jeg trodde vi var flinke til å vaske do. Skrubbe godt rundt hele, godt nedi og godt opp under kantene. Men fysjameg. Det var helt noe annet med den kosten. Trodde det bare var vann oppunder, der, men nei. Sjokkerende. Men nå er det rent.

Så nå som jeg vet det jeg vet, tror jeg ikke jeg kan nøye meg med en klassiker-kost, lenger.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat