Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-18, 21:19   #17
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.576
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt eksempel på fattigdom?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Det eneste jeg tenker er at det kanskje kan belyse fattigdom hos barn som er forårsaket av dumskap hos foreldrene.

Jeg synes virkelig ikke dette er en ok måte å omtale andre på. Det du kaller dumskap, handler jo ofte om å ha mindre ressurser enn andre når det gjelder planlegging fremover, se ting i sammenheng og ha mulighet til å takle utforutsedte hendelser.

Jeg har levd på det som er "innenfor" fattigdom i Norge mens jeg forsørget et barn og studerte, og jeg kan garantere at det skjedde meg at jeg "bommet på utbetalingsdatoen". Både fordi utbetalingsdatoene fra NAV varierer, men også fordi det tidvis kokte så mye i hodet at ting gikk helt over styr. Sannsynlighvis henger det også sammen med min sterke dyskalkuli som gjør det tidvis ganske vanskelig å holde styr på hvor lenge det er til noe osv. (Senest nå har jeg bommet og tenkt at blodprøver som skal taes to uker før en legetime den 10. september må taes førstkommende mandag.)

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat