Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-20, 08:59   #178
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er ikke bare deg, Milfen. Jeg ser det er ganske utagerende mange konspirasjonsteorier der ute, det er egentlig litt trist at vi har kommet dit at vi ikke stoler på det presidenten sier.

Jaja, korona gir og korona tar, var 12-åringens respons.

Det er akkurat det. Jeg stoler zero på noe han sier, tror han har en agenda uansett. Ser ham for meg om 10 dager si «Legene er sjokkerte. Ingen har taklet korona bedre enn deres favorittpresident» og «det er ikke så farlig som de sier, jeg merket det knapt».

Eller de har smittet ham med vilje for å holde ham unna debatter.

Men man kan jo håpe han for en gangs skyld ikke lyver. Men en ting er sikkert - det er krise om han om 10 dager kan bruke dette for å skryte av hvor lite syk han ble og hvor ufarlig viruset egentlig er.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv