Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-24, 22:01   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk fra utlandet til 17. mai og pinse

Ooo, kongeparets rute! Det har jeg ikke tenkt på! Smart.

Jeg har bestilt en liten kransekake, vurderer å lage 17. mai-makroner, kanskje jeg skal prøve meg på fletteloff!

Mange gode tips her. Tusen takk!


(Apropos Solli: hver 17. mai har vi krysset sentrum fra øst til vest, og det er påfallende hvordan eldre tenåringsgutter går og tar plass i ulike bydeler. Fra å gå i tett gruppe som skubber og bytter plass som en slags stor, levende organisme til å gå ekstremt bredbent og lede an med underlivet )

Poly: foreldrene mine bor rett bak slottet så hvert år Hiawata gikk i tog har vi spasert opp fra Rådhusplassen til Frogner med alt det fører med seg av sosialantropologiske studier av unge menneskers drikkemønster.

Og: som ungdom selv begynte vi gjerne å drikke tidlig, tidlig om morgenen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat