Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-13, 13:33   #5
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Smart" telefon

Hadde det ikke vært for kalender og epost, som jeg bruker ganske mye, hadde jeg vært helt enig med andreas84.
Joda, det er greit å kunne sjekke ting på nett, å kunne koble telefonen til bilen og ha GPS innebygget, men dette er strengt tatt ikke ting jeg trenger på TELEFONEN.
Batteritiden på smarttelefoner er ræva i forhold til de gode gamle, de er mer klønete å skrive meldinger på og et mobilkamera blir aldri noen god erstatter for et skikkelig kamera.
Eneste jeg bruker mobilkameraet til er å dokumentere kabling, eller feil på samme, og det krever ikke all verden.
Hadde det ikke vært for epost og kalender hadde jeg seriøst savna Nokia 8310, genial telefon!

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat