Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 10:21   #101
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå III

Jeg strikker raggsokker til julemarked til inntekt for allidretten, men har i det minste kjøpt meg mangefarget garn.

(som jeg ble lurt på gram-innholdet på - de påsto i butikken det var 150 gram og nok til et par voksne sokker, også var det bare 100g og altså ikke nok, til ublu pris da. Ja, de har fått høre det )

Så nå har jeg egentlig lyst til å strikke sokker av det nye wollmeisegarnet mitt, men for det første har jeg ikke tenkt å gi _de_ bort til julemarkedet, og for det andre har jeg en spidermanjakke, et noroskjørt, to julegavesjal og en lue å gjøre ferdig først... og etpar-tre flere lettstrikkede plagg til julemarkedet. Pluss rekke opp ermene på drops-kjolen min og strikke noen som er litt varme (tror jeg tar en Heilo) for med lange ullermer smelter jeg jo!

m^2 er ikke aktiv