Tråd: #kostymegate
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-17, 11:13   #35
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den første reaksjonen jeg så var en som koblet dette til at oljefondet har investeringer knyttet til den omdiskuterte rørledningen, og da syns jeg det ble ekstremt far fetched.

Det var noe av det første jeg så også og da mistet jeg virkelig all sympati for dem som sutret på andres vegne.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde tenkt to ganger på å kle meg ut som indianer hvis jeg hadde blitt invitert til fest med Ville Vesten som tema. Jeg synes dette er litt tullete, og tror det bare fyrer opp alle som mener at pressen går etter FrP for absolutt alt. Jeg tenker også at de kan spare kritikken til noe av alt det andre som er viktig.

Jeg er helt enig. Det er annet som er mye viktigere å diskutere enn dette.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat