Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-21, 10:29   #30
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For min del var 2'eren uaktuell fordi det ikke er plass til ekstra spiss i tuppen og fordi det ikke er lomme til pennen på etuiet, og jeg har veldig dårlig erfaring med penner som skal være festet med magnet. Det funker dårlig for ting som fraktes i sekk, for min del.

Dette irriterer med med nr 2! Jeg tenkte overhodet ikke på dette da jeg kjøpte, men den magnetgreia å feste med er helt håpløs. Jeg tror jeg må finne meg en hack her; penna detter alltid av i sekken og jeg må grave etter den på bunnen av sekken hver gang.

Ellers er jeg strålende fornøyd, selv om jeg tar meg i å savne papir bittelitt en gang i blant. Speislet for planlegging av uken, som jeg gjør hver søndag / mandag. Men det handler nok mest om at jeg ikke har funnet en god nok løsnking for meg ennå.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat