Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-19, 11:03   #152
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg skjønner også at det oppleves sårt! det er jo ikke vanskelig å forstå i det hele tatt.

Jeg reagerer på at hun - helt ut av det blå - definerer det som et samfunnsproblem.

Mens jeg tenker at det at hun definerer det som et samfunnsproblem enten er et retorisk grep eller kan tyde på at det er en relativt vanlig problemstilling i hennes omgangskrets. Jeg kjenner mange som har tilstedeværende foreldre, som bruker tid på barn og barnebarn, men jeg kjenner også ganske mange som har foreldre som rett og slett ikke har tid til å være besteforeldre, og det til tross for at de igjen har hatt foreldre som har brukt mye tid på barnebarna sine, dvs de jeg kjenner, som derfor syns det er ekstra sårt at deres barn ikke får samme forhold til SINE besteforeldre.

Og da handler det ikke om barnepass - men om TID og tilstedeværelse i voksne barns og barnebarns liv.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat