Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-15, 18:40   #11
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste alternativ til liten melkeallergiker

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Liten brannfakkel, kan hun ikke like godt drikke vann som tørstedrikk i barnehagen ? Det valgte vi når det var aktuellt for oss.

Jeg synes jo også det er helt greit og hun får mye vann altså, men det er greit å gi dem noe kalsiumberiket også. På helsestasjonen sa de at unger med melkeallergi oftere vokste for lite og at det var viktig å kompensere for næringstapet man hadde ved å unngå alt av melkeprodukter. Jeg tipper det kommer an på ungen, hvor allsidig de spiser osv, men min ligger helt i nedre del av alle kurver så da blir man litt obs på det. Heldigvis er hun rimelig altetende så smoothier med allskens godt går ned.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat