Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-22, 09:08   #224
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.605
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Det endte opp med veldig mye til mannen min, men han fikk ingenting i fjor, så det går gå. Kjøpte først en litt i overkant dyr veske han ønsker seg, og så ville jeg gi ham joggebukse fordi jeg synes den han har begynner å bli for stygg (blant annet misfarget av klor). Og så var det plutselig veldig viktig for Storebror å ha egen gave til (ste)pappa så da bestilte jeg ørepropper, fordi den ene av mannens er ødelagte og han bruker de mange timer hver dag. Jeg var muntlig sensor i november og har brukt nesten all ekstra lønn på julegavene til mannen min. Men det har han fortjent.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat