Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 11:26   #78
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Jeg vet nesten ikke om jeg tør si det engang, men jeg synes faktisk det er helt greit å kjøpe seg pakketur til det udefinerbare sydenlandet og reise dit for å bli underholdt av bamseklubb og skandinaviske guider sammen med basseng og sol og dra hjemover etter å ha ladet opp solcellene sine uten å ha tenkt så mye på land og kultur. Jeg synes det er greit for voksne, og jeg synes det er greit for barn. Og jeg mener at det må være lov til å dra på ferie med barn uten å ha som mål at de skal lære så mye i løpet av turen. Jeg foretrekker også å bruke landets navn fremfor "syden", men jeg vet ikke helt om det utgjør den store forskjellen. For barna mine er kreta sol, bad, is og bamseklubb uansett.

Og før jeg blir stemplet som geografisk ignorant: jeg synes også ferieturer med kulturelt innhold og leiebil er mer interessante enn resort-ferier. Men jeg synes ikke det på noen måte er en mindreverdig ferie om vi kun fokuserer på sol, is og bad en uke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat