Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-19, 14:10   #55
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK med gjenbruk av gammel pels

Jeg er enig med lille meg i at dette er et paradoks. Å ikke bruke allerede eksisterende pels har jo ingen positive aspekter i det hele tatt. Det er bærekraftig å bruke gammel pels.
Jeg har kjøpt økologiske egg i flere år, og tenker at det å kjøpe økologiske egg er lett -og det legger til rette for et bedre dyrehold når flere kjøper økologisk. Og en stor del av oss nordmenn har råd til å kjøpe økologiske egg.
Jeg synes dt er merkelig at det sksl væreså fyfy å bruke vintage pels når det faktisk ER bærekraftig å bruke allerede eksisterende pels. Det blir jo bare en merkelig symbolhandling som ikke har noen effekt.

Det er jo ganske dumt at jeg ikke kan bruke farmors gamle pels uten å risikere å faktisk få kjeft av fremmede ute på gaten, mens feks valg av egg, som er enkelt og overkommelig for de aller, aller fleste, overhodet ikke er noen sak.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat