Tråd: Takk for meg
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 08:02   #1054
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg syns denne saken viser hvor ødeleggende bloggene er. Noen er innenfor, andre er utenfor. "Sier du noe galt får du ikke være med å leike mer i min blogg". Og veldig mye av det som diskuteres i bloggene kunne like gjerne vært i det åpne forum slik at nybegynnere og de som ikke er blant de utvalgte/populære/gjengen også kan delta.

Jeg har ikke tilgang til veldig mange blogger, men det som diskuteres i de jeg har der, er personlige greier. Som oftest ikke har noen som helst interesse for andre enn den det gjelder og de som kjenner vedkommende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv