Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-11, 20:47   #348
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror skolene og barnehagene ofte tenker at det er enkeltpenkelt for andre å tilpasse arbeidsdagen sin og at man ofte er klar over at mange av barna har andre som kan stille opp hvis ikke foreldrene kan.

Jeg er mektig lei av arrangementer midt i arbeidstiden. For noen av oss går dette ut over feriedager. Å ikke møte opp når de fleste andre foreldre gjør det er så hjerteskjærende at jeg får vondt bare av å tenke på det. Mine barn er ekstremt sensitive på sånt og det har kanskje å gjøre med at så mange av de som er rundt dem har en hel horde med besteforeldre og slekt som deltar i alt som skjer.
I tillegg er det planleggingsdager som ikke alltid er samkjørt mellom skole og barnehage. SFO er gjerne stengt i romjul og påskeuke samt en del uker på sommeren og en del barnehageansatte her på forumet mener at det er synd på barna som er i barnehagen i romjul og den stille uke.

Vår kommune har heldigvis samkjørt skole- og barnehagekalender.

Det er forresten veldig koselig i barnehagen i romjula. Færre unger og mye kos. Hilsen pedagogisk leder.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat