Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 00:39   #140
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men fremfor å kritisere det de valgte å gjøre - hva skulle de gjort da? Hva skal man gjøre om man opplever at noen tar barnet ditt og politiet ikke vil hjelpe?

Det er et veldig viktig og vanskelig spørsmål. Jeg har ikke noe umiddelbart svar på det - og jeg vil veldig gjerne se en saklig diskusjon om det spørsmålet - men vil bare peke på at det bør gå an å kritisere det noen gjør selv om man ikke nødvendigvis har et klart svar på hva som ville vært det optimale alternativet.

Det er dessuten selvsagt skrekkelig vanskelig å si hva som ville vært optimalt i ett bestemt tilfelle som jeg vet nesten ingenting om. Men sånn generelt så vil jeg jo si at jo mindre volds- og maktbruk, særlig i nærheten av barna, jo bedre. Uten at det er noe utfyllende svar på det du spør om, altså, det ser jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat