Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 17:35   #40
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Du legger jo hele tida til grunn at jentene ønsker å bo hos faren. Vi kan vel strengt tatt ikke vite sikkert at det er tilfelle heller.

Slik jeg har forstått avisen har jentene sagt til moren at de ønsket å være hos faren. Vel ble dette sagt etter at de hadde vært hos faren en god stund, men det vil være ganske umulig å vite hva jentene egentlig ønsker. Hvis de egentlig ikke ønsker å være hos faren, men bare sier dette av en eller annen grunn, så bør uansett jentene tas på alvor. De er såpass gamle at det er på tide at de får ta visse konsekvenser av hva de sier.

Og om faren stod i bakgrunnen og på et eller annet vis presset dem til dette, så tenker jeg at da vil jo dette løse seg ganske raskt i det sekundet jentene ikke blir passet på av faren.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat