Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-08, 09:47   #48
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skulle det vært diskutert alternative "premier" til vinnerne av fotokonken?

Er det ikke muligheter til å gjøre avstemningen litt enklere? Godsnakke litt med moderatorer sånn at det er mulig å få flere alternativer enn 20, så man iallfall slipper flere avstemninger og finalerunde? Slippe å kopiere inn alle bildene, så kan folk finne de sjæl? Det ligger jo link til alle bildene i konkurransetråden uansett.

Og jeg syns definitivt ikke at taperen skal måtte gjøre det som det muligens ble hintet om oppi her altså. Da kommer iallfall ikke jeg til å delta, da frykten for å tape er mye større enn frykten for å vinne. (Ikke det at jeg har deltatt så mye altså...)

Men jeg lurte litt på en annen ting - hvor mye redigering er egentlig lov? F.eks å gjøre om et bilde til svart-hvitt er jo ingen stor operasjon, men allikevel syns jeg det gjør et bilde helt annerledes. Dessuten kan man jo med noen kameraer ta bilder i svarthvitt...

Elise er aktiv nå   Svar med sitat