Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-10, 11:23   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Krisehjelp i Visma trengs ASAP

Er det i regnskap du jobber nå?

I Visma blir visst alt lagret (har min fantastiske regnskapssjef fortalt meg), så du må bare avslutte Visma, og starte opp på nytt. (Mulig du også må restarte maskinen.)
Når du starter opp igjen, kan du gå på rapporter og så på journaler, til venstre får du da opp en meny. Da går du inn på riktig fane for hva du jobber med (om det er bilagsregistrering, faktura eller hva det er) og klikker deg inn. Da får du opp liste, og den som ligger øverst er den du jobbet med. Du ser at den ikke er oppdatert, så du klikker bare i feltet for buntnummeret, så kommer du inn på den igjen, og kan prøve "overføring av journal" på nytt.

Jeg gjør oppmerksom på at det er slik vi gjør det på jobben altså, jeg kan ikke ta helt ansvaret for at det er 100% slik det fungerer hos deg!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat