Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-17, 15:24   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.331
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må jeg vite om stueplanter?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Den gjør ikke jobben som luftrenser like bra, men... Edit: Ah, jeg blanda med Agent Scully sin. Som altså var fake.

Jeg har fredsliljer som nekter å dø, og de er dessuten veldig greie på den måten at man ser det tydelig når de trenger vann, for da faller de bare sammen. God indikator på når det trengs en vanningsrunde. Noen ganger får de faktisk en skvett når de trenger det og, så de henger med. Min eldste fredslilje er nok rundt 10. Har også noen kaktuser som er over 20. De klarer seg gjennom det utroligste.

Jepp. Dramaqueenplante, som jeg kaller det.


Sist redigert av Maverick : 29-10-17 kl 15:33.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat