Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-14, 11:31   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dere på Serial? Og er egentlig konseptet greit?

Ja, tja. Jeg har ikke kommet så langt ennå, så jeg vet ikke helt hva jeg syns om etikken i den ennå. Men hadde det vært anderledes om det var en magasinartikkel? Avisartikkel? Eller får den større medfart fordi det er en podcast?

Det er hvertfall spørsmål jeg har stilt meg selv. Det er jo flere norske rettsaker som har blitt gjennomgått av presse, og som følge av det, har bitt gjenopptatt. Og det er jo en god ting!

Jeg er dog litt forbauset over at de har fått tilgang på lydfiler fra vitneavhør, og ikke bare transkriberte tekster. Jeg tenkte at når jeg har hørt meg et stykke på vei, skal jeg gå tilbake og høre på tidligere episoder, for å se om jeg føler at de (bevisst eller ubevisst) vrir lytternes sympatier.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat