Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 19:19   #87
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordring om Burma

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og nøyaktig hva er det man gjør?

Jeg siterer meg selv, jeg.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes imidlertid også det er viktig å gi synlig støtte slik som fredagens aksjon. Vi har, som gruppe, muligheter til å påvirke ved at vi skaper medieoppmerksomhet.

Dersom alle nordmenn går rundt med røde klær, når vi vil lese mer om situasjonen i Burma, når vi debatterer og demonstrerer, ja da skaper vi oppmerksomhet. Media skriver om det vi er opptatt av. Og når media stiller spørsmålstegn ved våre politikeres manglende inngripen overfor Burma - har vi ikke gjort noe da?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat