Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 11:46   #42
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har forresten lyst til å finne et pent "frokostservise", for det har vi ikke, men jeg synes det er vanskelig. Jeg liker Teema fra Iittala, som Føniks har, men jeg er ikke helt sikker på fargene, og helt hvitt synes jeg blir litt kjedelig til hverdagsbruk (når vi ikke pynter med servietter og blomster og duker og ting). Og så synes jeg Origo fra Iittala er kjempefint:



men de har ikke kopper med hank på, og det er såpass upraktisk at det utgår. Jeg har sett i butikker at de har kombinert Origo og Teema ganske vellykket, og det er jo en mulighet, men egentlig har jeg mer lyst til å finne ett servise vi kan være helt fornøyd med.

Noen forslag til et servise som er litt fargerikt/morsomt, men uten altfor mye dill, som er solid nok til alminnelig frokostbruk, men der koppene likevel er tynne nok til at de er gode å drikke av?

Jeg har tenkt å blande inn litt Origo med Teema. Det skal innrømmes at jeg er misunnelig på gode gamle serviser fra Figgjo, de er så utrolig stillige.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat