Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-20, 17:03   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kake og glasur under MMF?

Myria har gitt meg oppskrift på marengssmørkrem, den er en slager i barnebursdager.
http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=187141

Jeg tar av litt av smørkremen før jeg har sjokolade i, og bruker den til å dekke kaken før jeg har på fondant, sjokoladekrem under fondant skinner gjennom og gir en ulekker farge.
Smørkremen har veldig godt av å stå litt i kjøleskapet før den brukes til dekorasjon, den oppfører seg bedre og mer stabilt da.


Jeg ga opp hornet så vidt jeg husker, og brukte en iskjeks jeg trakk med fondant og penslet på med gullstøv. De typene gullstøv jeg har hatt blir penest med bittelitt vann i før de pensles på.

Ørene kan med hell lages et par dager i forveien slik at de får tørket litt, det samme om du skal stikke ut blomster eller annet av fondant.

Dette minner meg på at jeg har glemt å spørre hun som blir 8 år om 3 uker hvilken kake hun skal ha i år.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat