Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-16, 22:12   #58
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BMI - moderat overvekt er best

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ah! Jeg er jo 153 cm og må under 56 kg eller så for å være normalvektig. Men jeg har jo metervis med innvoller og hjerne som veier det samme som hos andre voksne mennesker, plass skal de ha inni meg også. Nå er jeg uansett for tykk, så den saken er jo grei. Men jeg tror det mest normale for meg er å ligge rundt 25 eller litt over. Selv om jeg gjerne skulle veid 48-49 slik jeg gjorde på vgs. men det er vel ganske vanlig at man legger på seg noe etter den tiden?

Jeg tror ikke de indre organer veier det samme hos en 150 cm kvinne som hos en 200 cm høy mann?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat