Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-15, 16:08   #212
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg føler vi går i ring i diskusjonen, men ja,- jeg mener det er temmelig innlysende om man har et snev av interesse for kaffe. Halvkvedede svar, navnet i seg selv og pop-up prosjektet synes jeg vitner om at dette er noe mer enn en en vanlig kaffebar.

Så du syns ikke noen av grunnene som jeg, Poly og Candy har oppgitt til at man nøvendigvis ikke reagerer på navnet er greie? Som jeg skrev selv, muligens jeg hadde ant fler ugler i mosen om jeg hadde kjøpt kaffe der og hørt ulne var og halvkvedede viser. Det vet jeg ikke, og det er jo derfor svært vanskelig å vurdere i ettertid. Jeg har bare fulgt dem på Insta, syntes at det var hyggelig med en ny, koslig kafe og stukket hodet inn og oppdaget at de ikke hadde min type melk. Din inngang var en helt annen en min, du hadde allerede fått hint om at dette var et stunt. Dess mer sammensatt bilde man har, jo lettere er det å se sammenhenger og ting som ikke henger på greip. Men dette handler ikke bare om de gjestene som har vært innom. Jeg husker ikke tallet, men jeg tror det var noen hundre kaffe solgt eller gjester innom. Samtidig har de regnet med en reach i sosiale medier på over 50.000. Det betyr at det er ganske mange fler som har blitt "utsatt" for spøken enn bare de få som har kjøpt kaffe der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat