Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-15, 14:57   #209
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.374
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

I sistnevnte gruppe tenker jeg at det er irrelevant om stuntet skjedde her eller der. Det har større effekt om det skjer på steder hvor man har et mentalt bilde av å få noe mer eksklusivt, men at det i seg selv skal gjøre et stunt så slemt som dere vil ha det til synes jeg ikke.

Om jeg syns det var slemt hadde jeg nok ikke kalt det "bøll", altså. Så jeg vet ikke helt hva du mener med "så slemt dere (?) vil ha det til". Jeg mister ikke akkurat nattesøvn over dette. Jeg syns som sagt det er et godt gjennomført stunt, jeg tror det vil vise seg efektivt for Coop på kort sikt, og spesielt i utkantstrøk, men jeg syns ikke det er en ok måte å drive reklame på, på grunn av en sammensatt mengde aspekter som hver for seg kan være greie nok.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat