Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-15, 14:35   #205
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Før det ble avslørt at det var et reklamestunt så var du så interessert i en kaffebar i Oslo at du fulgte den i sosiale medier og leste at folk spekulerte om det var Friele eller Coop soms to bak? Så da var det ikke navnet som gjorde det innlysende for deg, men at noen andre sa det?

Du redigerte mens jeg svarte, ja noen sa det (og før den tid ante jeg ikke om konseptet) men jeg fant det tydelig at dette var "noe", altså ikke en vanlig kaffebar, men et slags opplegg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat