Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-15, 14:23   #203
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg måtte faktisk lese dette flere ganger for å sjekke at jeg leste rett.
Jeg har fulgt utviklingen med stor interesse fra usentrale strøk, nettopp fordi jeg er en kaffesnobb,- og tidlig leste et eller annet sted på SoMe at noen mente at dette enten var Coop eller Friele som stod bak.
Hvis det å ikke kunne se med egne øyne på stedet eller delta fysisk på noe diskvalifiserer fra å ha en mening så får du ham meg unnskyldt, det visste jeg ikke.

Før det ble avslørt at det var et reklamestunt så var du så interessert i en kaffebar i Oslo at du fulgte den i sosiale medier og leste at folk spekulerte om det var Friele eller Coop soms to bak? Så da var det ikke navnet som gjorde det innlysende for deg, men at noen andre sa det?

__________________


Sist redigert av Tallulah : 14-10-15 kl 14:31.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat