Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-15, 14:11   #202
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Noe sånt. Jeg fant først ut om sjappa fordi de begynte å følge meg på Insta. De oppsøkte altså meg, og jeg kunne på det tidspunktet se at de skulle åpne i et lokale på løkka hvor det har vært en rekke små kafeer som aldri helt har fått det til. I tillegg hadde jeg nettopp vært innom en annen liten kaffesjappe hvor vedkommende som åpnet den fortalte at han valgte å åpne litt sakte og "hemmelig" for å kunne se an publikum litt og finne ut av hvordan han skulle gjøre dette videre. Så jeg syns ikke "The Secret Coffeeshop" var så rart navnevalg. De ligger sånn til at ganske få går rett forbi, fordi akkurat der de ligger så skrår de fleste bort og gjennom en park. Jeg tenkte det spilte litt på det.

Jeg syns det er temmelig nedlatende når folk som bor på motsatt side av landet og knapt har satt sine bein på løkka (og hvertfall ikke sett denne kaffesjappa eller fulgt utviklingen på "nært hold") mener at navnet gjør det helt innlysende at det er et markedsføringsstunt, så om man ikke skjønte det har man bare seg selv å takke.

Jeg måtte faktisk lese dette flere ganger for å sjekke at jeg leste rett.
Jeg har fulgt utviklingen med stor interesse fra usentrale strøk, nettopp fordi jeg er en kaffesnobb,- og tidlig leste et eller annet sted på SoMe at noen mente at dette enten var Coop eller Friele som stod bak.
Hvis det å ikke kunne se med egne øyne på stedet eller delta fysisk på noe diskvalifiserer fra å ha en mening så får du ham meg unnskyldt, det visste jeg ikke.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat