Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-15, 08:15   #59
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.943
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo nettopp det, det er ikke så mange, og det blir vanskeligere og vanskeligere å være uavhengig. Kaffebar, butikk, whatever. Jeg vil ikke ha en by med bare kjeder, og da hjelper det jo ikke at Coop mener at det bare er tull med små spesialistsjapper.

Jeg synes du leser Coop med veldig fiendtlig innstilte briller nå. Hvor har de uttalt at de har noe imot disse små spesialistsjappene? De ønsket å fremme sin egen kaffe, og jeg tenker at de i etterkant av dette stuntet har lyst til å si: "Se! Selv de kresne kaffesnobbene på Hipsterløkka synes at kaffen var er god. Da er den vel bra nok for deg også?"

Ikea hadde jo også nylig et stunt med en "ta med dine egne ingredienser og så lager vi middag til deg" på Grünerløkka, og selv om de var klare på hvem de var helt fra starten av, så ser jeg ikke helt forskjellen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat