Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-15, 19:30   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror ikke jeg vet hva en hipster er, men jeg kjenner noen ekstreme kaffesnobber. I den forbindelse synes jeg Coop sitt stunt var både morsomt og tankevekkende, siden det faktisk finnes folk som ikke hadde drukket kaffen om de visste det var Coop-kaffe på forhånd.

Det hadde ikke jeg heller, dvs. jeg hadde ikke betalt 47,- for en latte med Coop-kaffe. Det er fordi jeg vil gi de pengene til noen som er oppriktige i det de gjør og fordi jeg vil ha dem i bybildet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat