Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-15, 19:03   #42
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har ikke noe i mot Coop som butikk. Jeg vet at de ikke skal starte en konkurrerende kaffebar. Men de har lurt folk til å tro at de støtter et lite lokalt tiltak ved å kjøpe kaffe der, og de sier at folk like gjerne kan lage kaffen sin hjemme på coopkaffe.

Jeg synes også det var litt ugreit.

Men jeg tror de ansvarlige ikke har tenkt tanken en gang at det handler om noe annet enn kaffesmaken og det med at man støtter små uavhengige kaffebarer er for mange en helt fjern tanke.

Jeg vil tro at stuntet er ment for de som kjøper kaffen sin på matbutikken, langt unna Løkka. "Denne kaffen er så god at det gikk greit å servere den på en kaffebar der nerri Oslo"

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat