Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-15, 15:27   #24
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vet ingenting om snurte hipstere. Det jeg har sett av tilbakemeldinger til Coop har vært seriøse innsigelser, lik dem jeg kom med i HI. Det er ingenting ved navnet The Secret Coffeeshop som sier at det er Coop, er det vel? Hadde jeg visst at det var Coop så hadde jeg ikke gått innom. Ikke basert på at jeg trodde det smakte dårlig, men fordi jeg ikke besøker Waynes eller Espresso House heller. Totalt uavhengig av smak.

Nei, ikke at det er Coop men at det er en hemmelig kaffeprodusent, kom innom,smak og døm selv.
Jeg mener altså at dette konseptet ikke er å gjøre narr av Løkkahipstere eller å sparke oppover, men en måte å gjøre en målgruppe kjent med et produkt uten at de er forutintatt pga merkevarenavnet.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat