Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-15, 16:22   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

De har vel ikke sagt at det er et mål å støte de fra seg?

Jeg velger å tolke dette som en blindtest som er dratt lengre enn vanlig, og at denne er lagt til det mest kaffebartunge området nettopp for å nå denne målgruppen.
At hipsterne velger å bli snurte (til tross for at konseptet ligger i navnet på sjappa) og føle seg lurt synes jeg sier mer om hipsterne enn om Coop.

Jeg vet ingenting om snurte hipstere. Det jeg har sett av tilbakemeldinger til Coop har vært seriøse innsigelser, lik dem jeg kom med i HI. Det er ingenting ved navnet The Secret Coffeeshop som sier at det er Coop, er det vel? Hadde jeg visst at det var Coop så hadde jeg ikke gått innom. Ikke basert på at jeg trodde det smakte dårlig, men fordi jeg ikke besøker Waynes eller Espresso House heller. Totalt uavhengig av smak.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat