Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-14, 09:20   #54
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Selvfølgelig er det hinsides. Samtidig har det jo skjedd en glidning slik at ting som var hinsides for endel år siden nå er mer normalt. På min skole var det levisbukser som noen valgte å prioritere mens de fleste måpte og himlet. Og det ble diskutert hvorvidt allværsjakker til unger var ekstravagant. Mine kusiner som bodde nærmere der trender skapes hadde for lengst akseptert at klær i den prisklassen var noe man hadde. Nå er klær i den prisklassen helt vanlig og vi diskuterer og himler over dyre vesker. Jeg lurer på om dette er noe som kommer til å bli tatt inn i varmen de fleste steder etterhvert eller om vi fortsatt himler om 5-10 år.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat