Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-14, 09:13   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det flæsjing eller er det bare det at man liker looken og så har man såpass godt med penger at det på et vis er helt greit å kjøpe det? Hvis jeg nedskalerer litt for min egen del betyr det ikke så innmari mye om jeg kjøper noe til 200 eller 500 kr hvis jeg virkelig liker den til 500 kr bedre?

Selvsagt er det flæshing. Man finner mange flotte, og ikke minst: svært like, vesker i en helt annen prisklasse. Når det bare er en håndfull merker som er "godkjent" i disse miljøene, så er det selvsagt ikke tilfeldig at de koster mellom 5-15.000,-

Hadde det vært større spredning i pris og merker kunne jeg godtatt "liker"-argumentet.

Jeg syns det er fullstendig idiotisk at barn bruker slike ting, uavhengig av om man har råd eller ikke. Det er rett og slett sløseri og et forbruksmønster som ikke likner grisen. Jeg syns foreldrene burde skjerpe seg, rett og slett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat