Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-14, 09:02   #44
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, mye logo og symbolbruk. Burberry til småbarn, f.eks. Jeg tror det er både nye og gamle penger, jeg tror begge kategorier kan være like glad i å flæsje. Men der er det sikkert også snakk om clustere, ikke hele Drammen samlet. De har jo også aktive undergrunnsmiljøer.

Er det flæsjing eller er det bare det at man liker looken og så har man såpass godt med penger at det på et vis er helt greit å kjøpe det? Hvis jeg nedskalerer litt for min egen del betyr det ikke så innmari mye om jeg kjøper noe til 200 eller 500 kr hvis jeg virkelig liker den til 500 kr bedre?

Går fjortiser i skjorter og blazere og hvite bukser? Jaja. Men det var jo forskjell på hvor man kom fra da jeg begynte å studere i gamle dager også. Jeg husker vi så litt storøyd på disse oslojentene som kom i blazer eller vest, skjorte, pusete detaljer og perleøredobber. Klær vi forbant med bestemor.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat